NORMANN COPENHAGEN. SURREALISTYCZNY MINIMALIZM.

Normann Copenhagen to duński koncept stworzony przez Jana Andersena oraz Paula Madsena w 1999r., którym to przyświecała idea tworzenia wizjonerskich, ponadczasowych projektów…

Chciałoby się rzec „banał”, bo któremu projektantowi nie zależy na tym aby jego projekty przetrwały próbę czasu ?
Jednak innowacyjność i bezkompromisowość to cechy które charakteryzują Normann Copenhagen, tworząc naprawdę futurystyczny, lecz wciąż skandynawski styl.
Subtelnie zdekonstruowane, klasyczne formy w wyrazistych kolorach to prawdziwa gratka dla koneserów designu.
Normann Copenhagen jest marką, która odważnie i konsekwentnie realizuje spójną wizję świata, niejednokrotnie puszczając do nas oko…
Osobliwa estetyka zapewne nie spełni oczekiwań przeciętnego klienta, jednak my jesteśmy totalnie uwiedzeni…

We flagowym salonie marki w Kopenhadze, duet projektantów proponuje nam kompletną rzeczywistość, od ubrań, butów, wszelakich akcesoriów po meble. Wszystko utrzymane w konwencji surrealistycznego minimalizmu. Otrzymujemy zaproszenie do świata, opartego kolorze, formie i skandynawskich zasadach. Eksperymentalny koncept to starannie wyreżyserowana przestrzeń w której doświadczamy kwintesencji marki, a każda kompozycja pod kuratorskim nadzorem, ukazuję jej inny aspekt.

Normann Copenhagen to wyjątkowo spójna marka która wyrobiła sobie indywidualny i rozpoznawalny styl, który jest bardzo chętnie kopiowany przez inne marki.