DOSTAWA I TERMIN REALIZACJI


Zamówione produkty pakujemy dla Państwa z największą ostrożnością, aby dotarły szybko i bezpiecznie. 

Przy opisie każdego produktu umieszczona jest informacja o jego dostępności. Brak takiej informacji oznacza, że produktu nie ma na stanie i musimy go zamówić. Także w przypadku dostępności 1 sztuki może się okazać, że produkt nie jest dostępny ze względu na równoległą sprzedaż stacjonarną i możliwe kilkugodzinne niezgodności stanów. O terminie realizacji każdego zamówienia są Państwo informowani wraz z wysyłką faktury zaliczkowej.
Paczka z zamówionymi produktami jest wysyłana gdy wszystkie wybrane artykuły są dostępne, chyba, że zostanie to indywidualnie ustalone inaczej. 

Wszystkie zamówienia wysyłamy:

  • kurierem DPD - firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
  • kurierem DTS - firma transportowa specjalizująca się w transporcie mebli


Nasz transport mebli z firmą DTS to nie tylko dostarczenie produktu, ale także jego wniesienie przez dwóch pracowników do docelowego lokalu. 

Realizujemy dostawy wyłącznie na terenie Polski.

Zastrzegamy sobie prawo do sprzedaży wybranych produktów tylko z odbiorem osobistym w salonie w Sopocie. Dotyczy to niektórych produktów z zakładki OUTLET lub SALE. 

Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.


Wszystkie zamówienia powyżej 300 zł są wysyłane bezpłatnie.

Tylko wybrany asortyment posiadamy na naszym stanie magazynowym. Większość jest dostępna na zamówienie i termin realizacji wynosi od 2 do 8 tygodni, a w przypadku niektórych produktów nawet dłużej. O terminie realizacji zamówienia są Państwo informowani mailowo wraz z wysyłką przez nas faktury zaliczkowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat okresu oczekiwania prosimy o kontakt mejlowy lub telefoniczny z naszym sklepem: info@designzoo.pl, tel. 881 932 608

ZWROTY I REKLAMACJE

Mogą Państwo zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania (bez podania przyczyny). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.  W celu zwrotu towaru prosimy poinformować nas o swojej decyzji  w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Zwrotu płatności dokonamy na wskazane konto bankowe. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową:

Reklamacje można złożyć drogą elektroniczną na adres info@designzoo.pl. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Państwa wysyłając informację na adres e-mail podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego.